dreamingwithcolours.blogg.se

Här får du se allt jag ritar, tutorials och mycket annat.

Bestämda "inläggs-tider"

Publicerad 2015-03-14 11:41:43 i Allmänt,

Jag har upptäckt att det är svårt för mig att lägga upp inlägg på bloggen en gång om dagen eftersom att jag inte alltid har något att skriva om och att det krockar med skolan.
Därför har jag nu bestämt mig för att jag kommer att blogga på helgerna.
Jag kommer att lägga upp minst en gång på lördagar och minst en gång på söndagar. Det kan även förekomma att jag lägger upp inlägg på veckodagar om jag finner tid och något att skriva om.
Jag håller just nu på med ett projekt. Det kommer att dröja tills den är klar och jag tänker inte avslöja vad det är innan den är färdig. Så ha tålamod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dreaming With Colours

Jag är en tjej på 14 år som älskar konst. Jag har ritat i större delen av mitt liv och utvecklas ständigt. Jag har även en instagram användare (Art.ist.ist) där jag lägger ut mina teckningar (notera att den är på engelska).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela