dreamingwithcolours.blogg.se

Här får du se allt jag ritar, tutorials och mycket annat.

Glödlampor och youtube

Publicerad 2015-03-15 16:50:02 i Allmänt,

Det här är en bild jag gjorde för ett tag sen.
Bilden föreställer ett träd som växer innanför en glödlampa helt enkelt. 
Det som den här bilden förmedlar enligt mig är att det spelar ingen roll hur många idéer du än har om du aldrig låter dem komma ut. 
Jag gjorde den här sen höst / tidig vinter förra året.
Jag filmade när jag gjorde den här bilden, och bestämde mig idag för att starta en youtube kanal där jag lägger upp videos då och då på när jag ritar och det är det jag nu har gjort.
Min kanal på Youtube heter: Dreaming With Colours
↓ Enjoy ↓

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2015-03-15 17:19:22

Wow! Så sjukt fin teckning och vad roligt med ett klipp!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dreaming With Colours

Jag är en tjej på 14 år som älskar konst. Jag har ritat i större delen av mitt liv och utvecklas ständigt. Jag har även en instagram användare (Art.ist.ist) där jag lägger ut mina teckningar (notera att den är på engelska).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela