dreamingwithcolours.blogg.se

Här får du se allt jag ritar, tutorials och mycket annat.

♥ Photoshop ♥

Publicerad 2015-03-17 15:40:00 i Allmänt,

Photoshop. Vad tänker vi på när vi hör det? Jo, onaturliga bilder på tjejer där "skaparen" till bilden inte vet vad proportioner betyder och innebär.
Det finns dock riktigt duktiga personer på photoshop som skulle kunna få fram en modell från... Ja, vadå? Kolla så får ni se!
Say whaaaat?
Jag har också provat på photoshop och insett att det kan vara riktigt kul!
Mitt mästerverk som ni nu kommer att få beskåda är....
ÖL-AND
(Digga kreativiteten i denna bild)
Ni kommer att få träffa på många fler av mina skapelser på denna blogg. Detta är endast en av många.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dreaming With Colours

Jag är en tjej på 14 år som älskar konst. Jag har ritat i större delen av mitt liv och utvecklas ständigt. Jag har även en instagram användare (Art.ist.ist) där jag lägger ut mina teckningar (notera att den är på engelska).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela