dreamingwithcolours.blogg.se

Här får du se allt jag ritar, tutorials och mycket annat.

Snabb skiss om plastikoperationer

Publicerad 2015-03-02 18:43:42 i Allmänt,

Jag gjorde den här snabba skissen idag på skolan. 
Det jag tänkte på när jag gjorde den var bland annat att aldeles för många (oftast tjejer) tar plastikoperationer överallt på kroppen.
Jag gillar när folk gör det för att dölja ärr eller andra skador, men att göra det för att bli
snyggare känns bara inte rätt. 
Jag dömer inte alls de som gör så men jag vill bara att alla ska älska sig för den man är.
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-02 19:29:32

Mycket fint skrivet! Tack för sanna ord och lycka till med din blogg.

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-02 22:17:40

Tindra! Vad rätt du tänker. Alla är värda att älskas för den man är!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-05 18:07:57

Jag älskar bilden och fortsätt måla du är bäst på det

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Dreaming With Colours

Jag är en tjej på 14 år som älskar konst. Jag har ritat i större delen av mitt liv och utvecklas ständigt. Jag har även en instagram användare (Art.ist.ist) där jag lägger ut mina teckningar (notera att den är på engelska).

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela